Stránky

1/18/2014

Návrat k fotoblogu

Po delší době se vracím k tomuto fotoblogu. Když se narodil Matyáš, říkal jsem si, že si musím koupit bloK a zapisovat ty pěkný momenty, který společně všichni zažíváme. Zvládám nakonec sotva to focení. Ale jsem asi schopen sedět spíš u počítače než s perem nad sešitem (i když je to samozřejmě hezčí a asi trvalejší varianta záznamu) a tak to při těch úpravách fotek zkusím i trochu popisovat sem.
Dnes (nebo teda vlastně včera, už je po půlnoci) jsem oslavil 35. narozeniny. Od Kateřiny jsem dostal knihu s fotkama ze šedesátého osmého od Josefa Koudelky a kreslený Zámek od Kafky. Když jsme přišli domu z Bistré krávy, čekal mě doma výborný narozeninový koláč. Matyáš měl strašnou chuť na mandličky a lentilky, vysázené do polevy a strašně se těšil, až mi pomůže sfouknout svíčku.
Moc vám, moji milí, moc vám děkuju!




Žádné komentáře:

Okomentovat